Lilucilu 2010.04.17. 18:47

Az emlékek.

Az emlékek: Rossz emlék a terheségem utolsó 2 hónapja és a szülés. Kínlódtam, folyamatosan nyüglődtem, rettenetesen fájt mindenem. Most is csak azt mondom, hogy egy rémálom volt. Kár, hogy így éltem meg, de a fájdalomküszöböm a béka segge alatt van. Hiába, ilyen vagyok és kész.

Aztán következett a hasfájós korszak, na ez megint rongyá szedte az idegrendszeremet. Az a rengeteg sírás, és én tehetetlen voltam,. Az ilyenkor használatos szerek /infacol, espumisan, gyógyszertári kevert készítmény /nem hatottak. Csak az édeskömény tea, a pocak masszázs, és a tornáztatás hoztak némi enyhülést.

Lassan vánszorgott az idő, talán 2 hónap is eltelt mire belerázódtunk a dolgokba, mire megszoktuk egymást, és elfogadtuk hogy ez van, és biztos lesz majd sokkal jobb is, de azt a visítás amit a mi Lillánk rendezett  menetrend szerűen esténként, és fürdéskor, azt képtelenség volt megszokni. Robiapunak a mutató ujját hónapokig nem engedte el fürdés alatt. Emlékszem úgy szorította a pici kis ujjacskáival, hogy fehéredtek. Nagyon félős volt, minden hangosabb zajra felriadt, ez miatt sokáig nem is mentünk sétálni a főutcára, csak a mi kis csendes zsákutcánkban sétálgattunk.

Aztán telt-múlt az idő, voltak nyugis napok, és rázósak is. Az éjszakák kezdtek elviselhetőbbek lenni. Azt persze mondanom sem kell, hogy már a kezdetektől velünk aludt a kisaszony. Nem is bírtam volna másképp. Egy éjszaka 7-8x felkelni, majd visszaaltatni ? ÁÁ, azt nem nekem találták ki. Sokkal kényelmesebb volt hogy csak odafordut, 5-10 perc cici, és már aludt is. Tejem az volt bőven, igény szerint szoptattam, soha nem fejtem le a felesleget és még mindíg van tejem, bár mostanra már nem olyan felemelő érzés a szoptatás, 5 foggal a szájában, de még mindíg imádom mikor összebujunk, rám kacsint és azt mondja "ana cicitejci" ilyenkor olvadok, és tudom, hogy Ő is.

Egy mosolygós, jókedvű, izgő-mozgó, kis tündér lett, a mindíg síró babából! Erre vártunk!

 

Folyt.köv. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lilucilu.blog.hu/api/trackback/id/tr401929822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása