Lilucilu 2010.05.29. 14:03

15 hónapos

Lilu 27.n volt 15 hónapos. Fölösleges leírnom, hogy mennyre repűl az idő, hisz még tegnap született. Biztos vagyok benne, hogy ezzel mind így vagyunk. Na nézzük!

Számok: 10.8 kg, 83 cm, 5.5 fog+2n erősen dolgozik.

Mozgás : Kicsit még imbolygós a járása, de ez nem tartja vissza. Kihúzza a kezét a kezemből, és megy megy megy. Kapura is mászik. Próbál ugrani. Másképp táncol. Egy kicsit sem fél, látszik, hogy még nem esett olyan igazit /hál'Istennek/.

Beszéd: Hát az nem semmi ! Mindent ért, és mindent próbál mondani, ami az esetek nagyrészében sikerűl is, de van hogy hablatyolás a vége. A mondókázás is megy 1000rel. Néhány napja az esti lefekvés előtt következő párbeszéd zajlott le köztünk:

-Betekcica. -mondja ő, cicizés közben, és néz rám kérdőn, hogy vettem-e az adást.

-Melyik cica? -kérdem én, és tudtam, hogy ez nem hablaty

-Feéé -válaszolta azonnal./van egy fehér=feéé, és egy 3színű foltos=fotossssz macskánk/

- Ki mondta ezt Neked? -kérdeztem, mert biztos voltam benne, hogy azt, hogy beteg a cica, nem Ő állaptotta meg.

- Mama. - felelte, mosolygott, becsukta a szemét, és elaludt. Én meg csak néztem, és nem igazán fért a fejembe, hogy ez "rendes" beszélgetés volt az én 15 hónapos kislányommal. Na hát így állunk a beszéddel.

 

Alvás: Katasztrófa! Napközben 2x alszik: 12-kor, és 5 körűl.Éjszaka 3-4x kel még mindíg. Nem nyafog, csak cicizik egy kicsit, van hogy hosszabban, és alszik tovább, de olyan is van, hogy elkezd mászni álmában, és van , hogy az ágytámláról szedem össze, de ez még a kisebbik rossz, mert ujjabban azt csinálja, hogy a leesésgátlón át akar lemászni, persze ezt is álmában. Na ilyenkor szokott a guta ütögetni. Egy ilyen akció után hogy aludjak nyugodtan? Mi van ha nem veszem észre és leesik? Nem is értem hogy bírom, de bírom csak néha tör rám a fáradtság napközben. Honnan ez a sok energia? Már több mint 15 hónapja nem aludtam egyhuzamban 4órát. Vajon meddig lesz ez így? Nem tudom, de remélem bírni fogom!

Evés: A hússal nem igazán barátkozott még meg. Nagyon láthatatlannak kell lennie ahoz, hogy megegye. Viszont a tészta, és kenyér félék jöhetnek. A leveseket is nagyon szereti, nem gond a zöldség, csak tészta is legyen benne, jó sok. A savanyú tejkészítményeket-túró, tejföl, joghurt- nem igazán kedveli, de sajtot szeret rágcsálni. Gyümölcsök közűl, most ép a banán a soros, minden nap lecsúszik egy. Néhány hete az alma volt a porondon.

Hát ennyi jutott most eszembe. Képek itt:

http://picasaweb.google.hu/pupppito/15Honapos#5476649272355027026

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lilucilu.blog.hu/api/trackback/id/tr622040238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása