Lilucilu 2010.04.23. 12:40

Mostanság

14 hónaposan elérte az én kicsi Lillám az első hasmenéses hányásos napjait. Borzasztóan megviselte a napi min.7-8x hasmenés, és a 3-4x hányás, ami szerencsére láz nélküli. Ez a 3.napunk, talán enyhül a dolog, bár az étel még mindíg nem kell neki. Sima főtt rizzsel kínáltam, de eltolta a kanalat a szájától. Ugyhogy maradt a ropi, meg a kifli, és persze a "cicitejci". Nem is tudom mi lenne ha nem lenne tejem, sztem már a kórházban lennénk, mert kiszárad. Egyébként is keveset iszik /vagy csak én gonolom, hogy kevés?/. Most meg pláne. Talán 2-3 dl babavizet kortyolgatott, és ugyanennyi kamilla teát amibe nádcukor és egy pici só volt.

Az éjszaka az egy agyrém volt! Ahogy leakartam tenni aludni/3x próbáltam/, máris öklendezett, pedig du.-n már nem is hányt. Na jó, gondoltam ebből semmi nincs,  ezért, hogy mentsem a bevitt folyadékot, beköltöztünk a mi jó kis fotelunkba/minden altatás itt van, és a terhességem utolsó 1.5 hónapján én is itt tudtam csak aludni/ és ott űlem vele hajnali 2 ig. Jól kipárnáztam magam, Lilucit egy kicsit lejebb csúsztattam az ölemben, hogy félig fekvő, félig ülő helyzetben legyen. Békésen szuszogott a mellkasomon, míg én nem kezdtem álmosodni, ment le a szemem, meg a kezem is , ezért megpróbáltam letenni, hátha nem hány, és így is volt. Én is bebújtam mellé, és gyorsan aludtam egy órácskát, met csak ennyit hagyott a drága. Kezte a szokásos hajnali műsort : forgolódás, nyafogás, mászás mindez félálomban, aztán "cicitejci" és alszik újra.

Hát ígyállunk mostanság. Íme  néhány kép, melyek pár hete készűltek a mi drága kincsünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://lilucilu.blog.hu/api/trackback/id/tr201945205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása